۱۵
مرداد

در راستاي ارتباط دوسويه با سهامداران صورت پذيرفت/پایان مرحله نخست اجرای طرح پویش پاسخگویی هلدینگ شهریار

با اجراي طرح پويش پاسخگويي در مناطق ، سازمان ها و شركت هاي تابعه شهرداري تهران به مشكلات بيش از١٠٠٠ نفر از سهامداران تعاوني تولیدی ، توزیعی کارکنان شهرداری تهران (شهریار)‌ رسیدگی شد .

به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل هلدینگ شهریار ،  طرح “پويش پاسخگويي” از اواسط خرداد ماه سال جاری به صورت روزانه و به مدت ۶۰  روز ،‌ با هدف تقویت ارتباط دو سویه ،‌ بررسي مسائل سهامداران و پاسخگويي به پرسش ها و ابهامات آنها به اجرا درآمد.

به همین جهت بیش از ۱۰۰۰ نفر از سهامداران هلدینگ شهریار شامل کارکنان و بازنشستگان شهرداری با مراجعه به مديران و كارشناسان شركت، پرسش ها و مسائل خود را به صورت مستقيم با مجموعه  کارشناسان و مدیران تعاوني در ميان گذاشته و همزمان نسبت به بروزرساني اطلاعات سهام خود  اقدام کردند .

در  میان ٣١ سازمان ، منطقه و شركت وابسته به شهرداری تهران ، بيشترين درخواست به موضوعاتی چون خدمات رفاهي ، سبد کالا ، اطلاع از چگونگی خرید و فروش سهام  و همچنین آگاهی از نحوه فعالیت تعاونی شهریار اختصاص داشت .

یادآور  می شود، کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی بیشترین پرسش ها و  مراجعات را به هلدینگ شهریار داشتند و کمترین مراجعه نیز توسط کارکنان منطقه ۱۳ شهرداری انجام شد .