
برگزاری مجمع سالیانه شرکت پیک بادپا
گزارش عملکرد سال منتهی به دی ماه 1401 بادپا به سهامداران ارایه شد
مجمع سالانه شرکت پیک بادپا با حضور نمایندگان سهامداران ،اعضای هیات مدیره و با ریاست احسان عالیخانی،رئیس هیات مدیره شرکت برگزار شد.گزارش فعالیت هیات مدیره به مجمع عمومی سالیانه – سال مالی منتهی به 30 دی ماه1401- در این نشست ارایه و مورد بررسی قرار گرفت.
تعاونی شهریار ،شرکت جهان اقتصاد،شرکت بازرگانی و بهره برداری کارکنان شهرداری تهران ،شرکت بهساز نگهدارشهر،شرکت فنکاش و شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران سهامدران بادپا هستند.
شرکت حمل و نقل کالای تهران (پیک بادپا) به عنوان یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت های خدمات دهنده در امر حمل و نقل کالای بار شهری و بین شهری ،در سالی که گذشت توانست نقش خود را در این عرصه بازیابی کند . بادپا اکنون می تواند ادعا کند که بر اساس سیاست های جدید و استراتژی های هیئت مدیره ،در مسیر تعالی و رشد قرار گرفته است و بزودی به جایگاه مناسب خود در بازار حمل و نقل بار و کالای کشور راه خواهد یافت .
انتقال و جابجایی کالای سازمانی (درون شهری و برون شهری) و انجام عملیات بازرگانی مرتبط با آن ،عضو کنسر سیوم پست پیشگامان بادپا به عنوان اپراتور دوم پست جمهوری اسلامی ایران،انجام مطالعات و پروژه های تحقیقاتی وآموزشی با موضوع حمل و نقل و بار
و اجرای پروژه های تجمیعی و توزیعی (بازرگانی ، شهری و بین شهری) و اعطا نمایندگی از جمله فعالیت های محوری شرکت است .
بادپا تلاش دارد به شرکتی با توان رقابتی بالا ،ناوگان کار آمد ،خدمات با کیفیت و نشان برجسته تجاری تبدیل شود،در همین راستا تلاش دارد با تمرکز بر استراتژی حمل بار و کالای سازمانی ،ورود به عرصه فناوری های نوین و کسب سهم مناسب در بازار مورد اشاره با هدف ارائه خدمات آنلاین، حفظ و اصلاح ساختار سنتی به عنوان مزیت رقابتی ،ایجاد هاب های نمایندی در نقش (شعب سرپرستی) در سطح کشور، ارائه خدمات لجستیک در بستر زنجیر کامل تامین حمل و نقل در قالب پلتفرم با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی و توسعه و افزایش تعداد شعب شهر تهران با رعایت منافع حاکمیتی شرکت در اعطا نمایندگی را دنبال کرد.
همچنین بنا بر تاکید هیات مدیره این شرکت احیا نام و اعتبار شرکت بادپا به عنوان قدیمی ترین شرکت حمل و نقل درون شهری،دریافت سهم مناسب از بازار حمل و نقل دو هدف اساسی شرکت بادپا درسال جاری است.