برای چهارمین سال متوالی؛ تعاونی کارکنان شهرداری تهران(شهر-یار) تعاونی برتر شناخته شد.
شرکت تعاونی تولیدی، توزیعی کارکنان شهرداری تهران (شهریار) تندیس و لوح افتخار هفدهمین دوره تعاونی برتر استان تهران را دریافت کرد.

هفدهمین دوره جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان تهران، در مراسمی با حضور مسئولین کشوری و لشگری در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
در این مراسم که به میزبانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران برگزار شد، مدیر مرکز ارتباطات و اموربین الملل هلدینگ شهر-یار تندیس و لوح تقدیر هفدهمین دوره معرفی تعاونی های برتر استان تهران را دریافت کرد.

در این دوره از جشنواره تعاونی برتر، شاخص‌هایی نظیر استراتژی سازمانی، برنامه راهبردی 5ساله، ارائه مدل کسب و کار هوشمند تعاونی، بهره‌گیری از خلاقیت و فناوری‌های نوین و میزان اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم مورد ارزیابی هیئت داوران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت.

در اختتامیه جشنواره تعاونی برتر که با حضور استاندار تهران، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران کل این وزارتخانه بهمراه جمعی از مسئولان استانی و سایر تعاونی‌های استان برگزار شد، نماینده هلدینگ شهریار ضمن تشریح ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تعاونی کارکنان شهرداری تهران بر مشارکت و گسترش فرهنگ تعاون در حوزه مدیریت شهری به خصوص در کلانشهرها تاکید کرد و پیشنهاد داشت: حداقل خروجی این جشنواره می‌تواند ایجاد یک نظام رتبه‌بندی در راستای صدور مجوز ترک تشریفات مناقصه برای فعالان و برگزیدگان بخش تعاون باشد.

وی هم‌چنین در حاشیه این جشنواره ضمن تشکر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌و گو با معاون وزیر تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، اجرایی شدن معافیت‌های مالیاتی قانونی را مطالبه کرد و گفت: قانونگذار به درستی برای بخش تعاون، معافیت‌های مالیاتی را پیش‌بینی کرده است اما در عمل این معافیت‌ها نادیده گرفته می‌شود که شایسته است اعمال این معافیت‌ها و تسهیل روندها هرچه سریعتر توسط اهرم‌های حاکمیتی وزرات‌خانه به مرحله اجرا دربیاید.

✅ گفتنی است تعاونی شهر-یار در چهارسال سال گذشته، علاوه بر کسب رتبه برتر در تعاونی‌های استانی، بعنوان تعاونی برتر ملی و سفیر تعاون کشوری نیز شناخته شده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط