مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان شهرداری تهران امروز برگزار شد.

مجمع سالیانه منتهی به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ،امروز (۲۰ تیرماه)در محل تالار ایوان شمس با حضور ۱۲۵ تن از نمایندگان سهامداران تعاونی برگزار شد.

در این نشست پس از شرح روند برگزاری مجمع از سوی مهدی بابایی، رییس‌هیات مدیره شهریار، هیات رییسه مجمع انتخاب و بررسی عملکرد شهریار در سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

در همین راستا پس از استقرار هیات رییسه در جایگاه،گزارش حسابرس مستقل درخصوص عملکرد شهریار قرائت شد،او عملکرد شهریار در سال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد.پس از او بازرس قانونی نیز گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۲ تعاونی ارایه کرد.

ارایه گزارش عملکرد هیات مدیره تعاونی شهریار، دستور کار بعدی نشست بود، احسان عالیخانی، مدیرعامل شهریار در اینباره گزارش تفصیلی را ارایه کرد.

بررسی و تصویب صورتهای مالی منتهی به۱۴۰۲/۱۲/۲۹طرح و تصويب برنامه و بودجه پيشنهادي هیات مدیره برای سال ۱۴۰۳،اتخاذ تصمیم در مورد نحوه ی تقسیم سود پیشنهادی و طرح و تصویب تغییرات اعضا، طرح و تصویب حق الزحمه بازرس،طرح و تصویب حق الجلسات اعضای غیر موظف هیات مدیره،طرح و تصویب پرداخت پاداش به اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و کارکنان تعاونی ، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی از دیگر دستور کارهای مجمع امروز بود که با رای نمایندگان سهام‌داران بررسی و انجام شد.

در نهایت انتخاب بازرس قانونی از میان داوطلبان تصدی سمت بازرس قانونی در دستورکارقرار گرفت و آقای مسعود خسروی به عنوان بازرس قانونی پ آقای احمدصادقی به عنوان بارزش علی البدل انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط